Începuturi de ciocolată

Blogul acesta s-a născut în perioada în care am început să uit germana și să-mi aduc aminte de gătit.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Întâmplarea face ca acum 2 ani să mă întorc dintr-o călătorie în Germania cu o carte-album foarte frumoasă, plină ochi cu rețete de prăjituri și torturi. Am cumpărat-o din impuls, mai mult pentru frumusețea pozelor decât pentru utilitatea lor viitoare (nu mai zic că am dat 5 euro pe ea). Timp de 2 ani nu am încercat nicio rețeță din ea, ba mai mult – în ultimul an nu am gătit mai deloc.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Așa se face că ”manualul” meu de gătit pentru acest blog să fie în nemțească, frumos ilustrat și nou-nouț. S-a transformat în manual fix când am întors pagina decembrie 2012 în calendar și am dat peste o foaie albă. 2013 încă nu începuse.

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Nu îmi doresc să inventez gusturi și rețete noi. Îmi doresc să încerc măcar o dată fiecare rețetă din carte. Îmi doresc să învăt niște cuvinte în germană și poate niște cuvinte în română. Voi ați auzit până acum de inimă de cocos?

♦♦♦♦♦♦♦♦♦♦

Acest blog este 80 % ciocolată și 20% texte. Să sperăm că ambele bune.

This entry was published on January 3, 2013 at 7:40 pm and is filed under Retete. Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

