Renastere (desi la desert avem din nou cheesecake)

A trecut ceva timp de când nu am mai scris şi nici nu am mai gătit. Mi-am găsit eu câteva scuze, dar nu le voi împărtăşi aici. Important este că în anul care a trecut am învăţat un lucru important: e mai bine să ai 2 obiective mari şi late şi să te ţii de ele, decât să ai 4 şi să ciupeşti din toate câte un pic. Aşa că vă mărturisesc că obiectivul meu pentru 2014 este să mă ocup de Schokoladig şi de părticica mea de pe blogul Skirtbike. AtââââT!

Să vă mai spun printre altele că îmi marchez revenirea cu o nouă reţetă de cheesecake. Da, am făcut la cheesecake anu ăsta de acum dacă merg la o cafenea îl evit totalmente, dar reţeta asta pur şi simplu m-a cucerit. Rezultatul final este atât de fin şi atât de bun. Pe cuvânt că se topeşte în gură. Nu mai zic că spre deosebire de prima nu necesită cuptor, ori pentru mine acest detaliu se numeşte avantaj pentru că încă nu i-am venit de hac cuptorului electric din noua mea casă.

Reţeta am preluat-o de aici. E şi un video acolo care arată ce şi cum. Vă las mai jos ingredientele şi câteva observaţii personale.

Cheesecake în 3 culori

Grad de dificultate: mic

Timp preparare: 1 oră

Pentru cheesecake în 3 culori avem nevoie de:

– 250 g biscuiţi ciocolată (nu am găsit cu ciocolată, am cumpărat biscuiţi simpli digestivi. Acest amănunt contează doar pentru aspectul vizual al cheesecake-ului. Vă sugerez să folosiţi cu încredere 300 g cu aceeaşi cantitate de unt)

– 80 g unt topit la baia de aburi

– 1/3 cană apă

– 5 linguriţe de gelatină

– 500 g cremă de brânză (de data asta am folosit Philadelphia classic)

– 1/2 cană zahăr (de preferat pudră; eu am folosit zahăr normal şi a ieşit bine, dar pentru o compoziţie mai fină folosiţi pudră. Dacă ciocolata albă este dulce, reduceţi zahărul folosit altfel iese prea dulce)

– 150 g ciocolată albă, topită la baia de aburi

– 150 g cicolata neagră, topită la baia de aburi

– 1 1/2 cană frişcă pe care o bateţi fără a mai adăuga nimic (compoziţia obţinută este destul de lichidă, nu vă speriaţi)

– cacao, ciocolată rasă sau ce vreţi voi pentru servire

Bine v-am găsit!

Schok Cheesecacake

DSC00492-2

DSC00491-3

DSC00490-4

DSC00487-5

This entry was published on January 1, 2014 at 3:06 pm. It’s filed under Retete, Torten and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

Leave a Reply

