Planuri de vara

Acum că nu mai am examene, pot să pierd timpul productiv fără urme de remuşcări.

Cu ocazia asta vă prezint câteva bloguri culinare pe care le urmăresc nu doar pentru reţetele postate, dar şi pentru calitatea deosebită a pozelor. De pe aceste bloguri am selectat 5 reţete de vreau să le încerc curând. Sød sommer forude cum se spune aici.

1. Mă inspiră blogul suedez Call me Cupcake. Pozele sunt pur şi simplu delicioase ♥. Să sperăm că şi reţetele la fel. De aici m-am decis să încerc Pink Rainbow Cake.

5633697799_1e05525b83_b

Pink Rainbow Cake Call me Cupcake Blog

2. Little epicurean şi al său Gateau de Crepes (Crepe Cake).

Nu pare foarte greu de făcut şi arată atât de bine. În scurt timp clătitărim.

IMG_6404

Gateau de Creppe Little Epicurean Blog

3. Urmăresc cu drag Bake or Break. Aici găsesc foarte multe reţete uşoare, cu ingrediente accesibile şi timp scurt de prepare. De aici am poftă să încerc Tarta cu cremă de lămâie

lmntarts1k8

Lemon Cream Tarts Bake or Break

4. Locul 4 e ocupat de o reţetă preluată tot de pe blogul Little Epicurean. Pur şi simplu acest tort mousse de ciocolată mi se pare irezistibil. Parcă îl simt topindu-se în gură doar uitându-mă la poze ♥

IMG_8728-752x1024

5. Tadam, ultima poziţie şi blogul My Baking Addiction. O groază de reţete. Încă nu m-am hotărât ce anume să fac de acolo, dar aş încerca nişte Brownies. Mint sau Nutella Brownies? Dăm cu banul probabil.

NutellaBrownies

Nutella Brownies My Baking Addiction

Ah, dulce vacanţă când am timp de activităţi pentru suflet.

P.S. Dacă aveţi cont pe Pinterest şi sunteţi curioşi pe unde mai cotrobăi online, follow board-ul Schokoladig.

 

This entry was published on June 21, 2014 at 6:05 pm. It’s filed under Retete and tagged , , , , , , , , , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “Planuri de vara

  1. Pingback: Tarta cu lamaie | schokoladig

Leave a Reply

