Crepe Cake

Într-un final mi-am făcut timp să încerc una din reţetele promise. Am început cu Crepe Cake sau într-o traducere de lemn – Tort din Clătite. În timp ce îl preparam şi mai degustam din cremă, mi-am dat seama că s-ar putea să fie tare asemănător la gust cu Tortul rusesc Napoleon. Aşa a fost. De altfel, e tare amuzant că desertul naţional al ruşilor poartă numele căpitanului francez, ori cel franţuzesc îţi aduce aminte la gust de cel rusesc. Uite aşa o harababură culinară.

Reţeta a fost preluată de aici.

Timp de pregătire: lungggg, că mai totul trebuie ţinut la frigider pentru cel puţin 2 ore.

Dificultate: medie

Avem nevoie de:

Aluat Clătite

– 90 g unt la temperatura camerei

– 3 căni lapte

– 6 ouă mari

– 140 g făină

– 7 lg mari zahăr

– puţină sare

Cremă

– 2 căni lapte

– 1 lg esenţă de vanilie

– 6 ouă mari

– 100 g zahăr

– 65 g mălai

– 50 g unt

Glazură

– 2 căni frişcă

– puţin ulei vegetal

– 1 lg zahăr

– 2 lg sirop de fructe de orice fel

Paşii îi găsiţi în linkul original. Câteva recomandări: înainte să faceţi clătitele aduceţi aluatul la temperatura camerei. Nu vă speriaţi dacă nu iese prima. Eventual puteţi să adaugaţi puţin ulei în aluat ca acestea să nu se lipească. Este o reţetă destul de sensibilă aşa că recomand să urmaţi cu sfinţenie paşii menţionati.

Voilà!

creppe_1_final

Btw am găsit un convertor bun de măsuri culinare. Vedeţi aici.

 

This entry was published on August 23, 2014 at 1:36 pm. It’s filed under Retete, Torten and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink. Follow any comments here with the RSS feed for this post.

One thought on “Crepe Cake

  1. Super, am dat de postarea asta la 2:43 dimineaţa şi mi s-a făcut foame. Minunat! :))

Leave a Reply

